Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.07.2012 14:38 - Гневът на младите: Евтиното ни излиза по-скъпо
Автор: bgsever Категория: Новини   
Прочетен: 2382 Коментари: 0 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

Евтиното излиза скъпо

 

imageЗаписа Лора ГЕНЧЕВА

Скоро си купих лаптоп. След старателно проучване избрах сравнително нова технологична компания, която да ми доставя интернет. Предлагаха разнообразие от услуги на доста изгодни цени. Отидох в офиса им, където служителката след 45 минути хвалебствия за фирмата ми препоръча да си взема безжично устройство. Предложението й ми хареса, защото можех да го изпробвам и да го върна до 2 работни дни, ако не съм доволна. Обясни ми, че тъй като са нова фирма правят този жест към потенциалните си клиенти. Възползвах се от офертата. Два дни връзката беше идеална, затова и реших да остана на тяхната интернет мрежа, като сключих едногодишен договор за ползване на услугите им.

Още на следващия ден обаче нещата се промениха. Скоростта на интернета падна много, не можех да правя елементарни неща, компютърът ми постоянно забиваше. Веднага се обадих в офиса на фирмата. След множество телефонни разговори ми казаха, че трябва да намеря някой, който да ми изведе кабел към уж безжичното устройство и то да стои на прозореца. Така връзката най-вероятно щяла да се подобри. За капак ме посъветваха, ако така не станело, да преместя компютъра максимално близо до прозореца. На всичкото отгоре ми заявиха, че разговорите се таксували и позвъняването било за сметка на клиента.

Побеснях от нелепите решения и отговори на телефонните оператори, развиках се как може в ХХI век да ме карат да стоя с лаптопа на перваза, за да имам добър интернет. Звучи направо смешно, но при мен се оказа, че това е единственото нещо, което може да се направи.

Естествено поисках да се откажа от услугите им, но се оказа, че нямам това право. Така в момента доволна, недоволна съм длъжна да плащам месечна такса цяла година и то за нещо, което реално не мога да ползвам.

Красимира Михайлова, 25 години, от Плевен

Материалът е от новия брой на в-к BG Север.




Гласувай:
8



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bgsever
Категория: Новини
Прочетен: 3473727
Постинги: 710
Коментари: 2533
Гласове: 7846
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031