Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.10.2010 11:17 - "Кушлев" подгони земеделски производител заради топола
Автор: bgsever Категория: Новини   
Прочетен: 2066 Коментари: 4 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

“Кушлев” подгони земеделски производител заради топола

 

Поля ТОМОВА

Работата ни спъват, унищожиха ни психически, не можем нито да спим, нито да ядем. Tака започва разказа си Асен Крумов от село Обнова. От 13 септември той и семейството му живеят в непрекъснат стрес, тъй като се оказват със запорирано имущество. От 2000-та година Асен и съпругата му Илиана се занимават със селскостопанска работа. Първоначално отглеждали животни, след това се заели само със земеделие. Обработват близо 700 дка земя, имат техника, както и спечелени проекти по програми. Никога не са подозирали, че са обект на разследване, докато не получават писмо на 13 септември. С него Асен Крумов е уведомен, че му e запорирано цялото движимо и недвижимо имущество по Закона за придобиване на имущество от престъпна дейност. "Аз цял живот съм мислил, че може да ми се случи какво ли не, но не и това да ме обявят за престъпник. Нямам дългове, цял живот работя по полето, внасял съм си осигуровки - както на мен, така и на работниците. Такова нещо не съм предполагал, че ще ми се случи", твърди Крумов.

Съпругата му също признава, че никога не е очаквала да я връхлети точно комисията "Кушлев". Оказва се, че семейството е обект на разследване заради факта, че преди години Асен Крумов е осъден да плати 100 лв. глоба заради една... топола. Дървото паднало в нивите му и човекът просто го извозил от там. Да, обаче нарушил правилата, тъй като според определението на съда извозил тополата без разрешително. "Уведомили сме кмета за тая топола, общинската охрана беше там като я натоварихме. После разбрах, че кметицата ме е дала на съд, платих си глобата и това беше", е становището на Крумов. Тази глоба дава основание на комисията "Кушлев" да започне разследване срещу семейството земеделци. И според становището на комисията имало разминаване между официалните доходи и придобитото имущество. Затова Крумови са уведомени, че предстои оглед и запор на всичките им имоти, включително и техниката. Това обаче става в разгара на есенната кампания. Сред обявените за запор вещи са всички трактори, машини и други съоръжения, включително и скутера на сина на семейството. Блокирани са и банковите им сметки, в които има пари, дошли от спечелените от земеделците проекти. Аз цял живот съм си плащал всичко, сега се наложи да ми се налива нафта на вересия, проплаква Асен Крумов. Семейството е обжалвало решението за обезпечителните мерки в съда. Въпреки това обаче техниката и имотите им са описани. Никой не е обяснил на хората дали могат да ползват машините, за да си свършат работата, или не. "Ние ли сме най-големите престъпници в тая държава? Защо не подгонят хора, които карат коли за половин милион, а нямат един ден стаж и работа зад гърба си", пита Илиана Крумова. За жалост, отговор на този въпрос няма. Не може да го даде никой в държавата, още по-малко комисията "Кушлев".

 

Материалът е от новия брой на BG Север. 


Тагове:   производител,


Гласувай:
8



1. анонимен - Извинете,
03.10.2010 11:21
това минусче натиснах без да искам. Всъщност, исках да ви подкрепя, така че го бройте за плюс!
цитирай
2. bgsever - това минусче натиснах без да искам. ...
03.10.2010 11:25
angpiskova написа:
това минусче натиснах без да искам. Всъщност, исках да ви подкрепя, така че го бройте за плюс!



Поздрави, Ангелина:)
цитирай
3. анонимен - Пискливата прави доста неща без да ...
03.10.2010 11:42
Пискливата прави доста неща без да иска. За съжаление, някои няма да ги осъзнае и доживот. Затова и предстои поне още една серия пискане на Земята.
цитирай
4. анонимен - :)))))
03.10.2010 14:43
Приятен ден, анонимен!
На вас, момичета - успех!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bgsever
Категория: Новини
Прочетен: 3483496
Постинги: 710
Коментари: 2533
Гласове: 7847
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930