Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.06.2010 11:02 - Австралиец изнасилва плевенчанка след виртуално запознанство
Автор: bgsever Категория: Новини   
Прочетен: 20204 Коментари: 33 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Темата от архивите:

ИЧНА ДРАМА


 

Австралиец изнасилва плевенчанка след виртуално запознанство в чата

 

38-годишният Пол пристигнал в България, за да отведе в страната си съпруга

 

imageРалица ПЕТРОВА

"Лепкавата воняща смрад се влачеше по тялото ми и капеше от лицето ми на земята. Сълзите ми се стичаха и образуваха малки вадички в плътта, сякаш проядена от киселина. Пръстите ми напипваха нещо меко, гнусно, слузесто - част от мен. Влачех се по oтъпкания път, а по клоните отстрани оставаше гниеща течност от самата ми същност. Краката ми набраздяваха мокри следи, а в прахта се очертаваха безформени стъпки. Аз се разпадах бавно, постепенно, но сигурно.

Знаех и виех. Чаках го да дойде, за да ми помогне да стигна още по-надалеч и да отнеса заразата със себе си. Там, за където хората не са чували. Бягах, а едва се влачех. От беззъбата ми уста се стичаше слюнка, която не можех да спра, защото устните ми бяха прогнили.

Челюстта се опитваше да помръдне, но сякаш само скулите бяха останали и дърпаха безжалостно и болезнено. Качулката над разпадащата се коса ме оприличаваше със Смъртта.

Озовах се в стая. И изведнъж видях сенките. Те преминаха през отворената врата. Усещането ми подсказваше, че те не са от този свят - безплътни, прозрачни, почти ефирни. Но в същото време предизвикаха в съзнананието ми асоциации на страх и безпомощност. Нещо в стомаха се сви, знаех, че идва лошото, всяка фибра на тялото ми го подсказваше.

Тогава се появи той. И вместо да ми помогнe, както аз го призовах, той ме предаде. Сякаш гасеше фасовете в ръцете и лицето ми, хилейки се малоумно. Имах усещането, че натиска огънчето дълбоко в кожата ми, за да усети и помирише димящата плът. Уж докосваше с пръсти, а чупеше кокалчета и накрая... се превърна в чудовище. A аз - просто изчезнах..."

imageСмразяващите думи Мая написала в дневника си седмица след случилото се. Месец по-късно се престраши да го разкаже. Говореше накъсано, несвързано. Устата й изричаха слова, изпълнени с болка, срам и ужас. Споменът от преживяното я караше да изглежда смачкана. Сините й очи се взираха в мен, но сякаш не ме виждаха. След редица безсънни нощи 26-годишната плевенчанка все пак беше решила да сподели случилото се с надеждата направената от нея глупост, както сама се изрази, да попречи на други момичета да сбъркат по "най-баламския начин".

Всичко започнало преди две години със запалването й по чата, разказва тя. Споделя, че малко късно за възрастта си се увлякла по виртуалните разговори. Да започне да посещава редовно интернет клуб, я провокирала самотата и неудовлетвореността от работата й. Тогава за пръв път изляла душата си на лист и разбрала, че така й олеква. Започва да си води дневник. Първото нещо, написано в него, е отбелязано с датата 18 август 2003 г. А то напълно разкрива терзанията й.

"Изведнъж се почувствах сама. Осъзнах, че до себе си нямам никого, на когото да се опра. А ме заобикаляха толкова много хора. Обичам работата си на барманка. Но сякаш точно в този момент мен никой не ме обича. Студенина се разлива по тялото ми и ме парализира. Главата ми се цепи от болка, мислите се блъскат една в друга, мозъкът сякаш потича... А аз трябва да работя. Опитах се и този път, както често ми се случва напоследък, да си кажа разбира се, че ще се справя. Трябва да се справя. Но нещо не се получаваше. Усещам, че идва край на нещо. И ново начало.

Обърнах се назад, за да преосмисля живота си. По принцип равносметките не са силната ми страна, защото ги зарязвам някъде по средата. Когато започвам да мисля, виждам какво съм искала и какво всъщност не съм направила. Конфликтът обаче се заражда точно в момента, когато се попитам защо. Тогава ми се иска да обвиня другите, но всъщност нападам себе си. Изпадам в някаква безизходица... и се отказвам. В крайна сметка каквото било - било. Важното е оттук - нататък.

В работата все нещо не ми достига. Уж давам всичко от себе си, но всеки път нещата не се получават чак така, както ми се иска. Знам, че мога още и в същото време - не мога. Чувствам едно непрекъснато неудовлетворение от себе си. Което на моменти ми дава сила да продължа, а в други случаи ме натиска толкова дълбоко, че дни наред ми е трудно да изкарам главата си над помията.

А точно сега се чувствам отвратително. Сама и отчайващо самотна.

Защото просто никой не ме обича. И на никого не му пука за мен.

Нищо няма смисъл. Мечтая си единствено за топлина, за уют, спокойстие, любов. По мъничко, за да се чувствам щастлива. Но няма изгледи - никакви. Наоколо всичко е черно, като душата ми."

И спасението

идва в чата.

Заради това, че работи на смени, понякога Мая виси по цели нощи в клубовете, "за да си говори". Твърди, че за пръв път там намерила приятели, с които да сподели проблемите си. И които я разбирали. Познанията й по английски език й помагат да си общува с чужденци - предимно мъже. Животът й на бързи обороти от бара в чата и обратно продължава четири месеца. Когато… просто се влюбва.

Противно на всякаква логика Мая не среща любимия си докато сърфира в Интернет, а забелязва приятен млад мъж, който й се усмихва топло, на съседния компютър в клуба. След седмица вече са гаджета. За плевенчанката започва неземната приказка, за която винаги си е мечтала - да има някой, който да я обича и да й вярва. Росен се оказва този човек. Миговете, прекарани в неговата компания, я изпълват с щастие. Няма ги вече душевните терзания. Работата й потръгва, а за известен период от време компютърът остава на заден план. Вечерите са тихи и спокойни, а дните - изпълнени с приятни емоции.

"Всичко беше толкова хубаво. Не знам какво ми стана. В един момент отново ми се прииска да си поговоря с чуждестранните ми приятели. Изведнъж разбрах, че имам нужда от това. Не виждах нищо нередно в желанието ми", разказва Мая. След няколкото вечери, прекарани в кварталния интернет клуб, тя обаче решава да си купи компютър, за да може да прекарва повече време с Росен, с когото заживяват заедно. Будуването нощем обаче се превръща в нещо естествено за нея.

Постепенно Мая се променя. Става студена и агресивна. Не говори за нищо друго освен за виртуалните си приятели. "Росен направо се побъркваше. Аз не го оставях да спи, защото по цяла нощ чатех. Сутрин отивах на работа без да съм мигнала. Разбрах се с колежката аз да поема само дневните смени, за да мога нощем да говоря по Интернет. Но липсата на сън ми изигра доста лоша шега", спомня си за този недалечен период от живота си Мая. И не след дълго е уволнена. Противно на логиката обаче плевенчанката не започва да си търси друга работа в Плевен. Решава, че единственият вариант да успее, е да замине за чужбина. Естествено обяснява на приятеля си, че двамата ще тръгнат по този път.

Скоро обаче Росен случайно разбира, че

Мая "ходи сериозно"

с момче от Австралия.

Дългите среднощни разговори заради часовата разлика прераснали в добро познанство с чужденеца. От виртуалната им връзка става ясно, че 38-годишният Пол си търси съпруга. Плевенчанката пък вижда в това реална възможност да излезе от България. На Росен обяснява, че всичко прави с единствената цел да заживеят добре заедно в друга държава. Щяла да се омъжи фиктивно, а после да се разведе и да го "изтегли". "Сега като се замисля не знам защо той все още бе до мен, въпреки това, което му причинявах. Не спираше да ме увещава, че бъркам, опитваше се да ми отвори очите, да ме обърне отново към себе си, но аз бях толкова заслепена от възможността да избягам от тази държава и да намеря щастието си на друго място, че изобщо не го чувах", споделя Мая. И въздъхва тежко. Отпива глътка вода и се задавя в плач. Очите й почервеняват и подпухват, ръцете й се разтреперват.

Виртуалната любов

между Мая и Пол

продължава девет месеца,

през които плевенчанката не спира да дели едно легло с Росен. Обичта й към него постепенно изстива. Всичките й чувства са насочени към непознатия, чийто образ тя сама е изваяла в съзнанието си.

Пол пристига в България в началото на септември 2005 г. Единствената му цел е да отведе Мая със себе си и да я направи своя жена. Оказва се обаче, че непознатият мъж няма нищо общо с представата, която плевенчанката си е изградила за него. В действителност австралиецът изглеждал малко налудничаво, разказва тя.

Мая видяла, че изпращаните от него снимки представляват украсено почти до неузнаваемост копие на оригинала. Тогава за пръв път си помисля, че нещата могат да не се развият според очакванията й. Водена обаче от стремежа си "все някак да успее", тя притъпява усещанията си. И излиза с Пол на квартира.

"Живяхме две седмици заедно без да имаме интимни отношения. Той спеше на стола, защото казваше, че има мигрена и това му помага. Беше малко сприхав, но твърдеше, че ме обича. Освен странните му привички, които донякъде в онзи момент ме озадачаваха, не се държеше лошо с мен. Разхождахме се из града, показвах му Плевен. Обясних му за Росен като за бивше гадже, с което сега сме в приятелски отношения, и ми се стори, че той го прие", обяснява Мая.

На 16 октомври 2005 г. Пол предлага на Мая да се обади на Росен и тримата да отидат да хапнат като приятели. Вечерта се ориентирали към "Спиди". Всичко било нормално до момента, в който мобилният телефон на Пол звъннал. Той разговарял само минута. Веднага след това скочил и се нахвърлил върху Росен през масата, говорейки несвързано. Тримата бързо напуснали заведението. На площада Пол започнал да дърпа Мая. Съблякъл якето й и го хвърлил на земята, след което започнал да скача върху него. Обърнал се и я ударил. Росен се опитал да спре австралиеца, но получил здрав юмрук в рамото. Секунди след това страстите утихнали. След дълги увещания от Мая, Росен се отправил към вкъщи.

"Бях ужасно наплашена. Исках Росен да си замине, защото усещах, че нещата няма да спрат дотук, а не можех вече да допусна някой да пострада заради мен. Всичко стигна твърде далеч. С Пол тръгнахме пеш към квартирата ни, която беше на бул. "Христо Ботев". Той мълчеше. Аз също. В този момент ми се искаше да избягам, но нямаше къде. Не можех да се обадя на никого. Камо ли на майка ми, с която живеех преди да срещна Росен. Молех се на Бог да ме запази жива. В този момент само това имаше значение. Давах си ясна сметка, че в цялата история се забърках сама и сама трябваше да понеса последствията.

И очакваното се случи. В квартирата

Пол ме изнасили

по най-бруталния

и жесток начин.

Гаврейки се с мен. Беше луд, вманиачен, неконтролируем. Като животно, пуснато на свобода след дълги години, прекарани в клетка. Правеше с мен каквото си искаше. Нямам представа какво го провокира. После дълго плаках. Безсмислено. Пол си тръгна и повече не го видях. Не каза нито думичка. Надявам се вече да е напуснал България", описва преживяното Мая.

А в дневника доста по-късно написва:

"Когато за пръв път погледнах в очите ти, се видях. Цялата. Подобно на ангелче пърхах с крилца и разсейвах плътния ореол, който ме обграждаше. Смеех се весело, почти детски. Правех щури физиономии, изкривявах лицето и устните си, събирах веждите си. А ти ми се смееше и ме приемаше такава, каквато съм. После се погледнах за втори път. Е, чувството беше почти същото, само дето ореола го нямаше. Но си помислих, че не всеки път се вижда. Важното беше, че ти ми се радваше. А аз още приемах себе си като едно пораснало дете.

Третия път не видях усмивката. Нещо трепна в мен. Сълзите заместиха грейналия ми поглед. Започнах да плача. Нищо, че беше там. Просто те нямаше за мен. И тогава те видях истински - злобен, долен, просташки, циничен, груб, нечистоплътен, отвратителен. И те намразих. Както никого досега. Огледах се. Стъклото на най-близката витрина, която отразяваше тялото ми, показа едно напълно малоумно същество. Всъщност това беше първия път, когато се почувствах слаба. За малко. Болката, която разкъса гърдите ми, беше толкова силна, че само няколко секунди ме деляха от истинската лудост. Но усещах, че не си струваше. Да се разпадам заради теб. Просто паднах и започнах да ритам в калта. Но точно тогава осъзнах, че не мога да се изправя. Нямах сили да вдигна ръка. Нямах сили да извикам. Дори да мръдна устните си. А те минаваха и ме сочеха с пръст. Децата бяха злобни, плюеха ме. Забиваха дартсови стрелички в плътта ми. Скачаха върху мен, скубеха ме, обиждаха ме. Вече бях никоя..."

 

* Името на момичето и момчето са променени.

Материалът е от архива на в-к BG север

 



Гласувай:
9



1. анонимен - Na glupachkite se sluchvat i takiva ...
16.06.2010 15:08
Na glupachkite se sluchvat i takiva nesha.Zaslujava si go-bez svqn e gotova da se jeni za chovek koito ne poznava i to s misalta da go ostavi.Jivee s edin,spi s drug-bokluk,taka ti se pada,izobsho ne te sajalqvam
цитирай
2. анонимен - Тъпа селска пръчка
16.06.2010 18:09
На повечето българки винаги им е било фикс идея да си хванат чужденец и са склонни да изтърпят какво ли не в името на чуждата валута. Тая смотла сега може да се пробва с англичанин. Те също са като животни, но пък плащат с английски лири.
цитирай
3. rumi4ka - Jalko,
16.06.2010 20:02
no predvidimo. Malko poukraseno, no poantata e edna i sushta.
цитирай
4. анонимен - normalno
16.06.2010 20:29
suvsem elementarna/ stiga da e istinska istoriq/....kuha lejka na 26 si misli,che nqkoj mre za neq..no, tova e jivota a toj i jenskata logika imat m,nogo malko obshto
цитирай
5. анонимен - малко и е било, да я е удушил, такава ...
16.06.2010 20:30
малко и е било, да я е удушил, такава пачавра не трябва да живее
цитирай
6. tomov8 - Изроди
16.06.2010 20:36
Бг изродите край нямат. Утре вашата дъщеря, сестра, племеничка може да е на мястото на тази жена. Това, че някои жени са глупави и комерсиални, не значи, че трябва да бъдат убивани, изнасилвани и малтретирани. По тази логика, децата дето се тъпчат със шоколад, заслужават да умрат от отравяне ли???? Или хората, които обичат да ходят на мачове, заслужават да бъдат пребивани от полиция/фенове????
цитирай
7. анонимен - До "изнасилената"-...
16.06.2010 20:45
До "изнасилената"-чувала ли си поговорката "човек каквото сам си направи,никой друг не може да му го направи"???Ти си направила серия от много груби грешки,заедно с факта че ти самата не си знаела какво точно искаш от текущата ситуация,и като цяло от живота.Любов ли си търсила,или брак по сметка с чужденец който даже не познаваш(защото запознанството по интернет си е все едно въобще не познаваш тоя човек).От цялата ситуация е ощетен въпросния "Росен" че се е заблудил с "същество" като теб!
цитирай
8. анонимен - Ти, си била с мисълта да се ожениш за ...
16.06.2010 20:52
Ти,си била с мисълта да се ожениш за тоя чужденец,и в последствие да го зарежеш.....и се чудиш защо те е изнасилил!?!??Защо всички наши жени си мислят че чужденците непременно са изключително глупави,и непременно ще се оженят за тях!?!??Мен ако питаш-Съдбата те е наказала,и си си 100% ВИНОВНА за случилото се!!!
цитирай
9. анонимен - до 6
16.06.2010 21:00
Утре нашата дъщеря или сестра или пеменничка ще се държи по начина който е свикнала да вижда вкъщи и около нея. За някои е твърде вероятно да попаднат в такава ситуация, за други е почти невъзможно. Това че не трябва да бъдат убивани и изнасилвани и не заслужават да са пребивани не означава че това няма да се случи, така че по-добре се придържай към реалността, някак е по здравословно.
цитирай
10. анонимен - bulgari
16.06.2010 21:06
Ne opravdavam postupkata na momi4eto, dosta naivno e postupila, no puk vie " golemite" bg muje da ste se zamislili zashto tolkova jeni iskat da se omujat za 4ujdenci??
Zashtoto ste pulni s kompleksi, ne znaete kak da se durjite s jenata do sebe si, murzelivi i tirani4ni....az sum omujena za 4ujdenec i ne sujaliavam nito za mig 4e ne izbrah bulgarin....
цитирай
11. анонимен - Жените винаги са недоволни, а е и...
16.06.2010 21:11
Жените винаги са недоволни, а е имала 100%тов мъж до себе си, но неееееее, трябва да е някой друг. Забелязал съм, че жените не харесват добрите момчета или ако тръгнат с тях имат мнение, че са мухльовци, което много обижда нас свените мъже...сериозно ви говоря, понякога не знам жените какво искат! Нооо това е много тъжна история, тя можеше да си уреди живота, а го е провалила или поне тази случка я е белязала за цял живот.
цитирай
12. анонимен - Номер 10, не ние българските мъже ...
16.06.2010 21:14
Номер 10, не ние българските мъже сме комплексари, а една голяма част от вас българските жени сте такива, затова си мечтаете да си напомпате циците, устните и куп прояви на комплексарщината. Българските мъже сме красиви и не сме по долу от чужденците, но вие никога не ни цените, вината на изцяло на това наивно момиче, а ти по полека с умозаключенията и факта, че си омъжена за чужденец, говори, че си чуждопоклоничка.И кой е мързелив и тираничен, само ще кажа - ТИ ДА НЕ СИ ОТ СЕЛО?
цитирай
13. анонимен - ееее
16.06.2010 21:41
аз пък вчера спасих една дама в парка от изнасилване,познайте как,ами просто я уговорих,може и човека да е искал да я уговори но тя не е разбирала англииски:-)))и се е изтълкувало като изнасилване
цитирай
14. анонимен - Този блог по долнопробни новини започва да бие всички останали блогове взети заедно
16.06.2010 22:15
Докога ще заливате с помия първа страница? Не ви ли писна?
Какво печелите като тиражирате всякакъв бълвоч, наречен "нещата от живота"?
Гади ми се от вас, скапания ви блог, миришещ на мърша и тези, които ви толерират гадостите. :Р
цитирай
15. denijane - На всеки може да се случи
16.06.2010 22:18
Като те заслепи влюбването - реално или виртуално- можеш да направиш големи глупости. Съчуствам й, но е трябвало да реагира много по-адекватно. И най-малкото е трябвало веднага след това да отиде в полицията и да го обвини в изнасилване. Пък той да се обяснява с тях. Като някои сме глупави и евтини, не значи пък че сме животни и трябва да ни малтретират. В България жената има права. Независимо какво си мисли мъжката част от населението. А изнасилването навсякъде е подсъдно.
цитирай
16. semtomovi - истина ли е това? в квартирата й?
17.06.2010 05:31
Подобен случай имаше с 1 руска журналистка - много красива млада дама от телевизията. Завел я на курорт. 1 нощ с нея. После на сутринта уж се "разкаял" и развалил сватбата.
Ами те така правят западняците. Взимат си своето. После стават Лошото момче на другия ден.
цитирай
17. semtomovi - плащат трънки
17.06.2010 05:33
Ами плащат.
цитирай
18. анонимен - KAKVOTO POVIKALO TAKOVA SE OBAD...
17.06.2010 07:34
KAKVOTO POVIKALO TAKOVA SE OBADILO!MNOGO MI E CHUDNO ZASHTO TOVA MOMICHE MISLI CHE E JERTVA?_TQ SAMA SI E VINOVNA.VSICHKO SE PLASHTA V JIVOTA BEIBIII.
цитирай
19. анонимен - Ако беше православна християнка ...
17.06.2010 08:03
Ако беше православна християнка това злополучно момиче от Плевен тази жестока участ не би могла да я последва въобще. Но понеже тя не е единственият случай тук в България, търсещи приятният и пълен с авантюри живот, увлечени в търсене на емоции, силни преживявания, далечни пътувания за да си намерят щастието по света е нещо подобно с това което други търсят в джак пота. Ако се вземе в предвид този факт е че нито един човек досега не е ставал щастлив дори и с голяма печалба от тотализатора защото и богатството и парите както и златото на човека не може да го направи щастлив нито това дори и да отиде на другият край на света.
цитирай
20. анонимен - За какво изнасилване говориш?
17.06.2010 09:24
Били са зедно 2 седмици в едно жилище, пък после била изнасилена. Баххх мааа му!
Тя сигурно е очаквала масаж на стъпалата да й прави!
Откъде ги измисляте тези помии, баси долния "вестник".
цитирай
21. анонимен - Доста украсено, достойно за в-к ...
17.06.2010 10:45
Доста украсено ,достойно за в-к "Лична драма", а това с изнасилването е пълен абсурд - Плевенчанки си ги знаем много добре каква "стока" са ...
цитирай
22. анонимен - iznasilena. . . hahaha, kurveto ...
17.06.2010 10:47
iznasilena...hahaha , kurveto iskalo da zamine za Avstraliq,2 sedmici i hvarlili qko ebane,posle picha sei zaminal i are iznasilvana i drama.Sega sigurno e v chata sas sledvashtata jertva, ot Usa ili ot nqkade drugade.Na kurvite nomerata nqmat kray
цитирай
23. анонимен - Закони
18.03.2011 22:00
Има закони не само в реалния свят но и в духовния.Единият закон е "каквото посееш-това ще пожънеш".момичето се е забъркало с лъжи ,блудства и кой знае какви още неща,и очаква щастлив краи?Това което е търсила ,го е намерила!Дано се вземе поука и всички останали.
цитирай
24. анонимен - xoZPPyRMHKTBbokaH
24.06.2011 15:36
This makes everything so completely painlses.
цитирай
25. анонимен - zvzipvApT
24.06.2011 16:18
Posts like this brighten up my day. Thanks for tainkg the time.
цитирай
26. анонимен - xpHmoMFSGsLHJZAvXA
25.06.2011 10:37
YHecKC <a href="http://omgouqqdbvgd.com/">omgouqqdbvgd</a>
цитирай
27. анонимен - cWYZlQcVodaVxFjtDi
25.06.2011 10:57
XXiheO <a href="http://jfoevdxzgpgs.com/">jfoevdxzgpgs</a>
цитирай
28. анонимен - pKVmCKvznD
25.06.2011 19:25
2ANaaB , [url=http://lhgboctzleiw.com/]lhgboctzleiw[/url], [link=http://oitcdlfplkms.com/]oitcdlfplkms[/link], http://ugtxsixpjqoz.com/
цитирай
29. анонимен - puaMjzFkdGsdGHsWvXL
25.06.2011 19:42
NWSezK , [url=http://gdpfdgqxijpy.com/]gdpfdgqxijpy[/url], [link=http://sbizsgiyoiyo.com/]sbizsgiyoiyo[/link], http://kzsjakwfovph.com/
цитирай
30. анонимен - xPdNqzjtDiAukeQxK
27.06.2011 13:19
T4XcVZ <a href="http://pgfhufsudyqd.com/">pgfhufsudyqd</a>
цитирай
31. анонимен - PJKikmaKR
27.06.2011 13:22
AVENLg <a href="http://dbwbfbqiolpp.com/">dbwbfbqiolpp</a>
цитирай
32. анонимен - FEArjfewwA
28.06.2011 13:33
LOOW2v , [url=http://djfkapkwuiry.com/]djfkapkwuiry[/url], [link=http://qvxblaxvwzyy.com/]qvxblaxvwzyy[/link], http://ygozxkrpkxun.com/
цитирай
33. анонимен - yByNSKCINBUrsLBCD
28.06.2011 14:46
E5IMxu , [url=http://jqjicrxsqrgd.com/]jqjicrxsqrgd[/url], [link=http://xjjwpsypqlzm.com/]xjjwpsypqlzm[/link], http://fqsysveejgts.com/
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bgsever
Категория: Новини
Прочетен: 3480678
Постинги: 710
Коментари: 2533
Гласове: 7847
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930