Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.06.2010 17:24 - Хубава културна новина: Мадам Утопия
Автор: bgsever Категория: Новини   
Прочетен: 2981 Коментари: 1 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Материалът е копиран от cefulesteven.blog.bg

Нова книга: Мадам Утопия. Вече е време да открия изненадата, която обещах Автор: cefulesteven Категория: Тя и той   image
Прочетен: 91 Коментари: 14 Гласове: 10
Последна промяна: 15:39

Преди месеци в електронен вариант излезе книжката ми "Мадам Еротика", а днес
е рожденият ден на  e-book "Мадам Утопия" , а каква е тя, какво е общото и какво е различното между тези два харизматични образа на Божествената...

image
Ако Мадам Еротика е Вечната Жена, то Мадам Утопия е Женствената Вечност. Философията на сексапила в кибер-вариант. Тя е мечтите за съвършенство, които технологията ни обещава да изпълни. Тя е от бъдещето, а всъщност е в сърцата: днес.
И макар образа й да е наполовина фантастичен, за да я изваям описах истински женски черти, на истински жени, които познавам, които са ми били близки или не чак толкова близки.

Ако съм се влюбвал в героиня, не става въпрос за прототип, а именно героиня - то това е Мадам Утопия.

Сигурен съм, че и на вас ще ви хареса компанията ви.
Освен повестта в изданието са включени и двата триптиха разкази: "Семейство Утопия" и "Фабрика Утопия"

"Семейство Утопия" е майтап. Може и да сте чели в суровия вид разказите: "Само фередже й липсва", "Няма да боли, скъпи глупчо!", "Уверих се, че рекламите не лъжат"

"Фабрика Утопия" вече е малко по-сериозна: "Фабрика за кукли", "Фабрика за киборги", "Фабрика за суета"

И така, може да намерите "Макам Утопия" тук: на видимо място е в горната дясна част от екрана.

Или директно тук. 


Тагове:   Мадам,   новина,   утопия,


Гласувай:
10



1. анонимен - Не съм утопия
27.07.2010 15:36
cefulesteven, безумно те харесвам и желая!!!!!!!!!!!!!!!!!! Всичко, което пишеш ме побърква!!!!!!!! Аз съм влюбена в теб!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bgsever
Категория: Новини
Прочетен: 3473568
Постинги: 710
Коментари: 2533
Гласове: 7846
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031