Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.05.2010 22:41 - Потребители скочиха срещу Виваком, заради лошото качество на услугите
Автор: bgsever Категория: Новини   
Прочетен: 43260 Коментари: 54 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Емилия КАРАБУЛЕВА

Ощетени интернет потребители сигнализираха, че не могат да развалят договорите си с "Виваком", а не са доволни от качеството на предлаганата услуга. Такъв е случаят с 60-годишния Славчо Стоянов, който през април т. г. посетил центъра на оператора и се поинтересувал от предложенията. "Дадоха ми специална оферта и интернет, но бях подведен относно качеството на услугата. Обясниха ми, че ще имам евтин, по-добър, стабилен и бърз интернет от този, който ползвах до момента от друг доставчик", разказва плевенчанинът. Човекът сключил договор при промоционални условия, веднага подписал заявление. Обещали му, че инсталирането ще стане на другия ден, но техниците пристигнали чак след три дни.

"Оказа се, че връзката е бавна и нестабилна, появиха се проблеми и с телефонната връзка. Веднага се обърнах към консултантите на "Виваком", но те отказаха да приемат модема и да прекратим договора още същия ден, каквото беше желанието ми", описва патилата си Славчо Стоянов. Служителите на оператора му обяснили, че това просто е невъзможно, ако има някакво оплакване може да се обърне към управителя на клона, който обаче отсъствал за няколко дни.

"Бързата връзка в интернет ми е жизнено необходима за работата, поддържам професионални контакти с кантори от няколко европейски страни. Често закъснението ми коства доста пари и нерви", гневи се плевенчанинът.

След като не могъл да развали договора, Стоянов многократно звънял на посочените от "Виваком" телефони, за да извика техници, които да отстранят повредите. Последните обаче пристигнали след 10 дни и обяснили, че има проблеми с телефонната мрежа и трябвало да се подмени цялата инсталация. Направена била директна връзка с външния кабел, но измерената скорост на интернета отново била доста по-ниска от заявената в договора. Още на другия ден връзката се разпаднала, а Стоянов продължил да звъни за помощ.

"В договора ми никъде не се посочва колко е минималната скорост на интернета, там е посочена само горна граница, което според мен си е чиста измама. Освен това договорът се сключва за една година и в него се казва, че нямаш право да го прекратиш. А това е абсурдно, единствената ти възможност е да предплатиш до края на годината. Значи, потребителят е ощетен, в случая имаме неравнопоставена сделка по Закона за защита на потребителите", коментира плевенчанинът.

При внимателен прочит на договора се вижда, че общите условия са написани така, че да бъдат в услуга на "Виваком", а потребителят няма никакви права. Получава се така - общите условия да бъдат в противоречие с българското законодателство, в случая са нарушени Законът за задълженията и договорите, Законът за защита на потребителите, налице е неизпълнение на срокове и др.

Освен това, потребителят е длъжен да уведоми оператора, че иска прекратяване на договора един месец преди той да е изтекъл. В противен случай контрактът се подновява автоматично, което отново е в ущърб на правата на гражданите.

"В крайна сметка ние като потребители си плащаме за услугата, за високото качество на връзката, както е посочено в договора. А какво получаваме всъщност? Ще ми плати ли сега някой обезщетение за това, че не си е изпълнил задълженията?", пита засегнатият гражданин.

За Славчо Стоянов сега единствената възможност е да се разкъртят стените и да се направи директна връзка отвън. Но плевенчанинът е похарчил хиляди левове за изолации, мазилки и не иска да се руши кантората му. В подобно положение са и други граждани, които живеят в района на художествената галерия и някои улици в Девети квартал на Плевен. Ако не се вземат мерки, хората заявиха, че ще търсят правата си в съда.

Материалът е от новият брой на Bg север
 



Гласувай:
13



1. анонимен - Виваком= Б.Т.К.
30.05.2010 09:55
Повечето от нас знаят за "превода" на абревиатурата Б.Т.К. Български телекомуникационен кошмар.
Къде на шега, къде наистина това е ясен и категоричен показател че нищо не се променя а само си сменя "кожата".
Наистина има много какво да се желае от качеството на услугите които предлагат.
А иначе договорите им са направени така че да са само и единствено в тяхна защита, клиента няма никакви права освен правото да плаща.
Конкретни факти: бях си направил договор за план със скорост 12Мб/сек започнаха проблеми с мрежата срив на модема обърнах се към специалистите им които се отзоваха достатъчно бързо оказа се че има проблем с инфрастрктурата им (кабели и подобни) и до мен не може да бъде доставена исканата от мен скорост. Вместо дас чуя извинение и и да ми предложат някакъв компромисен вариант ми казаха е ще ми намалят скоростта от 12Мб/сек на 6Мб/сек ОБАЧЕ това с тава с преподписване на договора за нови 2 години честито на печелившите. В последствие към датата на изтичане на договора реших да се откажа от техните услуги и да премина към друг доставчик обаче и там има капан договора се подновява автоматично и може да бъде прекратен само с 1 месечно предизвестие аз бях закъснял с ден и капанът щракна честито нови 2 години.
А какво да кажем за обидното разделяне на клиентите на "мобилни" и "фиксирани" като за последните от които съм и аз, за мобилните има промоции предложения и.т.н за фиксираните забележително по- малко опции.
И какво ? Нима фиксираните абонати не плащат или плащат по- малко ??!!! Или може би техните пари са от различен тип. Не зная. Какво да направя когато не мие необходим мобилен телефон на сметка при Виваком ???
В заключение ще изразя мнението си че крайно време е службите които се занимават с защита на клиентите и да вземат мерки към промяна на договорните условия на Виваком във по дружелюбен към потребителя вариант
цитирай
2. flyco - ...
30.05.2010 10:05
Аз съм потребител на "Vivakom" и нямам оплаквания.
цитирай
3. rpatel - Ах, още един събрат по съдба станал ...
30.05.2010 10:08
Ах, още един събрат по съдба станал жертва на пладнешките разбойници наречени мобилни оператори. Само преди няколко дни писах за патилата си във връзка със закупуването на мобилен телефон. И как М-тел ме прецакаха, така че сега, май искам или не ще, трябва да им стана клиент. Много са нагли, ей! И наистина като подпишеш договор после няма измъкване! Като не ти харесва трябва да платиш за целия период. А за това, че автоматично си подновяват договорите без дори да те уведомят... думи нямам. А за това, че никога нямаш точна представа за цените, защото като подписваш договора ти казват само еди си колко ст. на минута, обаче аз имам роднини в чужбина и един Господ знае колко точно плащам за СМС или за обаждане до там. Казва ли ти някой? Зависело си от хиляда и сто неща, дали имали договор с въпросната държава, дали трафикът бил силен... абе, с две думи така и никой не ми даде конкретен отговор колко ми струва това. С две думи и трите мобилни оператори са мошеници, които гледат как да те излъжат с думичките "промоции", "супер оферта" и т.н., пък после като подпишеш договора и вече няма измъкване, се оказва, че не е точно така, както ти го е обяснила усмихнатата мацка в магазина. Ама, вече е късно! :-(
цитирай
4. анонимен - 50/50
30.05.2010 10:37
Абсолютно вярно е,че БТК беше кошмар.За жалост, вярно е и това,че Вивател бяха най-коректния оператор до сливането с БТК.Сега носят негативите на партньора си.Аз съм на Виваком Трио от 8 месеца.Два пъти имах проблем с Интернета,писах им през сайта и буквално след часове проблемите изчезнаха.Мисля,че това е единственият начин да стигаме до оператора.Опитайте!
цитирай
5. анонимен - Какво се чудим, да видим какви са ...
30.05.2010 10:46
Какво се чудим, да видим какви са собствениците на Виваком - гърци! Щом германци, чехи и т.н. стават тарикати, като стъпят у нас, какво да очакваме от нашите комшии, които са още по-ориенталци от нас?
цитирай
6. анонимен - Вие не разбрахте ли,че
30.05.2010 11:37
Виваком само гсм мрежите им са като хоратаи съм адски доволен от тях,но интернета им е адски зле и е само за градове и села където нямате друга опция..
цитирай
7. анонимен - Ami kogato podpisvash e hubavo da chetesh !
30.05.2010 11:59
Az ne iskam da zashtitavam operatorite, no kogato se podpisva neshto se chetat usloviata na dogovora, ne posle da se obviniavat kakvi bili (ne govoria dali uslugata im e hubava ili ne), taka e kogato se tyrsi eftino. Niama na sveta eftino i kachestveno.
цитирай
8. анонимен - навсякъде в европа ако просто не си ...
30.05.2010 12:43
навсякъде в европа ако просто не си щастлив с услугата можеш да се откажеш в срок от 2 седмици до 1 месец без последствия!
цитирай
9. анонимен - vivacom//////
30.05.2010 13:15
abonat sam na vivacom ot samoto na4alo i ne moga da se opla4a. za razlika ot m-tel ne nadpisva smetki i pla6ta6 kakvoto dsi govoril. a imat i straxotni promotsii. edinstveno interneta e malko slojen za polzvane na nqkoi mesta no kakvo da se pravi.
цитирай
10. denijane - да бе
30.05.2010 13:29
този едномесечен срок дето е за всички други продукти не важи ли за мобилните оператори? Всъщност май знам че не, но въпросът е защо?

Както и да е, аз съм с Глобул от около 10 години и съм изключително доволна от тях (засега!). Не съм си купувала телефони от тях, нито пък фиксирани номера или интернет така че е възможно там и те да правят свинщини, но тарифата, с която съм (тази с 1000та безпл. минути) е просто много добра. Вярно, ходя да преподписвам горе-долу в срок и последният път се опитаха да ме изнудят да преподпиша за две години, но след известно опъване от моя страна се отказаха. А аз не исках главно, защото служителката ми обясни че не можеш да си прекъснеш договора и трябва да доплатиш остатъка от периода. Което на мен не ми изнасяше.
А колкото до Европата, мисля че мобилните услуги в България са много добри. Просто трябва да внимаваш какво подписваш и да си много сигурен защо го подписваш.
цитирай
11. анонимен - i az
30.05.2010 13:35
и аз захапах дървото с бтк за доставения ми интернет.там никъде с малки букви било написано ...и т.н и т.н. остави това ами и ми се обаждат с много изгодни оферти за мен..ей специален сам бил...не знам само онова nдсв кунева какъв го дърви по европа толко време?права на потребителите..дека е тоа животно в българия?
цитирай
12. анонимен - СВЕТОЗАР ХРИСТОВ ИМА ОПЛАКВАНИЯ-ДНЕС ПАК ЩЕ ИДВАТ ТЕХНИЦИ,КОИТО МЕ СЪБУДИХА В ОСЕМ...
30.05.2010 13:39
ИМАХ ПРОБЛЕМИ С ТЪПАТА ВИВАКОМ,ЗАПЛАШВАХА МЕ НЯКВИ ФИНАНСОВИ АГЕНЦИИ,ПРИТЕСНЯВАХА МЕ,ЗА НЕЩО КОЕТО СЪМ ИМАЛ ДА ПЛАЩАМ,НО ТО АДЖЕБА Е БИЛО СПРЯНО И НЕСЪЩЕСТВУВАЩО...ТОЕСТ,НАПУСНАХ БГ ЕСЕНТА,НО БЯХ ПРОПУСНАЛ ДЕНЯТ В КОЙТО ДА ПРЕКРАТЯ ДОГОВОРА,ИЛИ МАЙ ТРЯБВАШЕ ДА ГО ЧАКАМ,А АЗ ТРЯБВАШЕ ДА ЗАМИНА ЗА САЩ ЗА ДА НЕ ИЗТЪРВА ЗЕЛЕНАТА СИ КАРТА...КАТО МУЗИКАНТ И ПЕВЕЦ СЪМ МН СВОДОЛЮБИВ,НО НАИСТИНА СЕ УПЛАШИХ КОГАТО ПОЧНАХА ДА МЕ ЗАПЛАШВАТ ЧЕ ЩЕ ЗАВЕДАТ ДЕЛО С/У МЕН,И НЯМА ДА МОГА ДА НАПУСНА СТРАНАТА/ЕСТЕСТВЕНО ВСИЧКО БЕШЕ ФАРС/
ОТ БТК ПОСЛЕ МИ КАЗАХА ЧЕ АКО ПОДНОВЯ ДОГОВОРА,ЩЕ ПАДНАТ НЕУСТОЙКИТЕ КОИТО СА БИЛИ ПРИЧИСЛЕНИ ЗА ТОВА ЧЕ АЗ НЕ СЪМ ПЛАЩАЛ НЕЩО КОЕТО НА ПРАКТИКА НЕ Е СЪЩЕСТВУВАЛО...И В КОЯ ДЪРЖАВА ДОГОВОР СЕ ПРАВИ С ДАТА,В КОЯТО ИЗТИЧА,А СЛЕД ТОВА СЕ УДЪЛЖАВА АВТОМАТИЧНО?НЕ Е ЛИ ПО-ДОБРЕ КУХИТЕ ЛЕЙКИ ОТ ВИВАКОМ ДА НАПИШАТ ДОГОВОР ЧЕ СИ ИМ РОБ И КЛИЕНТ ДО ЖИВОТ ДА СИ ГО НАПЪЛНЯТ С ТНТ И ДА СИ ГО ЗАВРАТ В ГЪЗА?СЕГА ПАК ИМАМ ПРОБЛЕМИ С НЕТА...И ЕДВА ОТВОРИХ ТАЗИ СТРАНИЦА,СЛЕД МНОГОБРОЙНИ РЕСТАРТИРАНИЯ НА МОДЕМА....НО КАЗВАМ-АКО МИ НАЧИСЛЯТ НЕУСТОЙКИ,ЩЕ СИ ГИ ТЪРСЯТ ДОСТА ВРЕМЕ ОТ МЕН...И ПЪРВОТО НЕЩО КОЕТО ЩЕ НАПРАВЯ Е ДА КАЖА НА МАЙКА МИ ДА СПРЕ ТЕЛЕФОНА,ДА ВИДИМ КАК ЩЕ МИ ПРОКАРВАТ ШИБАНИЯ СИ ИНТЕРНЕТ
П.С-ПЛАТИХ ОТНОВО ЗА ТОЗИ ДОГОВОР,ЗАЩОТО МИСЛЕХ ЧЕ Е ПО-ДОБРЕ ДА ПЛАТЯ И ДА ИМАМ НЕТ,ОТКОЛКОТО ДА ИМ ПЛАЩАМ НЕУСТОЙКИ БЕЗ ДА ИМАМ ТАКЪВ...НО ЗА В БЪДЕЩЕ ЩЕ ИМА ДА МЕ ТЪРСЯТ..ХАХАХА,АМА СИ Е ЗА ТЯХНА СМЕТКА ДЕ....ВАШ-СВЕТЛЬО ХРИСТОВ..../ПЕВЕЦ/
цитирай
13. анонимен - Б.Т.К. = еБе.Та. Ка. това е
30.05.2010 13:40
Б.Т.К. = еБе.Та. Ка. това е
цитирай
14. анонимен - СВЕТОЗАР ХРИСТОВ-ПРОДЪЛЖЕНИЕТО
30.05.2010 14:02
ЯСНО Е ЧЕ В ЕДНА МОНЕТАРНА СИСТЕМА ХОРАТА СЕ ЛЪЖАТ,И НЕ МОГАТ ДА ИМАТ ДОВЕРИЕ ЕДИН НА ДРУГ,АМА МОЛЯ ВИ,МАЛКО ПО-ГЛАНТНО ДА НИ ЛЪЖЕТЕ,А НЕ КАТО МУТРИ И РЕКЕТЬОРИ,ВЗИМАЙТЕ ПАРИТЕ С УСМИВКА,БЕЗ ЗАПЛАХИ ЗА ОТНЕМАНЕ НА ИМУЩЕСТВО,И СЪДЕБНИ ПРОИЗВОДСТВА...АКО АЗ АКО ИМАХ НЕТ КАТО СЕ БЯХ ВЪРНАЛ ОТ САЩ,ВМЕСТО ДА СЕ ЧУДЯ КАК ДА СЕ ИЗКИНЯ ДА ФАНА НЯКОЙ СЛУЧАЕН УАЙЕРЛЕС...ЩЯХ С УДОВОЛСТВИЕ ДА ДОЙДА И ДА СИ ПЛАТЯ ПАК,АКО НЕТЪТ НЕ МИ БЕШЕ СПРЯН,А КАМО ЛИ ДА МИ ИСКАТ ПАРИ ЗА НЕЩО ДЕТО ГО НЯМА,И НЕ ГО ПОЛЗВАМ...И МИ НАЧИСЛЯВАТ ЛИХВИ И НЕУСТОЙКИ ЗА ТВА ЧЕ НЕ ПОЛЗВАМ ДАДЕНО НЕЩО....А И ВСЕ ПАК СМЕ КЛИЕНТИ,А НЕ КАКТО ГРЪЦКИЯ РАБОТОДАТЕЛ МИСЛИ-РОБИ....АКО НЕ СЕ ПОПРАВИТЕ.ЩЕ ИЗГУБИТЕ МН КЛИЕНТИ,ВКЛ И ЗА ТЕЛЕФОН,МОБИЛНИ И СТАЦИОНАРНИ....ЕТО,ПРИМЕРНО АЗ ЩЕ СПРА ТЕЛЕФОНА..НАЙ-ВЕРОЯТНО,И ТО НЕ ЩОТО НЕ МИ ТРЯБВА,А ЗАЩОТО СТЕ НАГЛИ...С МАЗНИ РЕКЛАМКИ ПО БИТИВИТУ,НЕ СЕ ПЕЧЕЛЯТ КЛИЕНТИ...ПЕЧЕЛЯТ СЕ С ОТНОШЕНИЕ,И ВИЕ КАТО СТЕ КАПИТАЛИСТИ БИ ТРЯБВАЛО ДА ЗНАЕТЕ ТВА И ДА ИГРАЕТЕ ИГРАТА НА ЛЮБЕЗНИЯ ТЪРГОВЕЦ...ОПИТАЙТЕ СЕ ДА ОТИДЕТЕ НА ТУРСКИ ПАЗАР/САМО СЕ ПАЗЕТЕ ОТЗАД/-НО ВИЖТЕ ЛИБЕЗНОСТЯ НА ТЪРГОВЦИТЕ И СЕ ПОУЧЕТЕ...
цитирай
15. iliyata - БГ кошмар
30.05.2010 14:02
Единственото решение е съд. Щом са нарушени правата на клиентите - предявете колективен съдебен иск и, повярвайте ми, ще го спечелите. А ако искате, може и да бъде индивидуален. Няма друг начин за оправия, докато законодателството не заклейми подобни договори в нарушение на българските закони като грубо погазване на потребителските права и не отреди съответната строга наказателна мярка.
цитирай
16. peneto - И аз си все още патя !
30.05.2010 14:11
Аз също съм потребител на Виваком от 3 години ,
но не съм доволна от услугата ,
мислех да се отказвам ,
но искат да им платя неустойка за договора !
Искам ,да Ви предупредя ,
че интернета е много бавен ,
не съм доволна от услугите !00%
Успех !
цитирай
17. анонимен - корпоративните договори - също
30.05.2010 14:17
Привет, аз искам да споделя служебните си неволи. Имам фирма, която ползва 2 ISDN BRI линии. Сега в кризата се оказа, че не са ни нужни и решихме да откажем едната. 3 месеца не се намери кой да ни я спре, защото сме малка фирма, нямаме специален човек, който да ни обслужи, а от бизнес центровете ни отказваха. както и да е, вече 3-ти месец линията е спряна, но таксата си тече. Просто е безобразно и трябва да се вдига шум за това как си вършат работата, даже и до телевизията трябва да стигне, просто са ужасни
цитирай
18. bven - Затова можете да подкрепите
30.05.2010 15:39
всички блогери на 28 число, като изключите мобилния си телефон!
цитирай
19. анонимен - много слаб нет особенно на аплоуд
30.05.2010 16:08
Зравейте,и аз недоумявам как може виваком с притенции за много големи в този бранш така да не лажат , но ние сами сме си виновни много малчим и те не тъпчат.
цитирай
20. анонимен - срс мвр
30.05.2010 16:11
НЛО-НОВ СВЕТОВЕН РЕД НАЛИ ДЪРЖАВАТА ЛАПА ОТ ДДС И ГО ИЗПОЛЗВА ДА ПРОСЛЕДЯВА-ПОДСЛУШВА-НАБЛЯДАВА ВСИЧКИ КОЙТО ИМ ПРЕЧАТ .БЛАГОДАРЕНИЕ НА ТЯХ СЕ ИЗПОЛЗВА СРС ОТ МВР ПРОСЛЕДЯВАЩ СКАНИРАЩ ОПТИЧЕСКИ ЛАЗАР ОТ БАЗИ БАНКЯ-СДВР И ШЕСТИ СЕПТЕМВИ.НЕКА БОРИСОВ ДА СИ ПОГЛЕДНЕ БЛЕКБЪРИТО С ВИДЕОБМЕН ПОДАРЪК ОТ МТЕЛ.СЛЕД ИНТЕРФЕЙСА ТОВА Е НАЙ СИГУРНИЯТ НАЧИН ДА ЗЛОУПОТРЕБЯВАТ.ИМА И СНИМКИ КОЙТО ЩЕ СЕ ИЗНЕНАДАТ ОТ МВР.ПРИ НАЛИЧИЕ НА РЕШЕТКА ЕКРАН И ПРОСЛЕДЯВАЩ ЛАЗАР ОТ МНО ПО СИСТЕМА СВОЙ-ЧУЖД 130-10-1 ПРОБИВАЕМОСТ И СКАНИРАНЕ ДО 80 МЕТРА.ТАКА ЧЕ ТОВА НЕ Е САМО ПРИ ВИВАКОМ .
цитирай
21. анонимен - НЕ ПЛАЩАЙ
30.05.2010 16:52
Изхода е просто да не се плаща.
Клиента е силен, докато не е платил.
След това и да се пишат оплаквания няма смисъл.
И да заведат дело срещу вас е много трудно почти невъзможно да ви осъдят.
Особено пък ако договора е "автоматично" подмовен.
Таззи клауза е незаконна ако ще да има и десет подписа. Всяка клауза в договорите трябва да не нарушава други закони и конституцията, иначе е невалиден независимо от подписите. Разберете това и не се плашете от договорите.
цитирай
22. анонимен - навсякъде в европа ако просто не си ...
30.05.2010 16:54
анонимен написа:
навсякъде в европа ако просто не си щастлив с услугата можеш да се откажеш в срок от 2 седмици до 1 месец без последствия!

Не е точно така.Живея в Испания и имам същите проблеми с Телефоника и мовистар,които са еквиваленте на бтк и виваком.Бавен интернет,автоматично продължаване на договора,надписване на сметки и т.н.За радост,има избор с Водафон и Орандж,докато в Бг всички са измамници.
цитирай
23. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
30.05.2010 18:01
Не е баш така. Досега по мои лични наблюдения, никой не се оплаква от посочените от теб проблеми от телефоника. Оплакват се от съотношението скорост на интернет/ цена, но пък каквото си платиш- получаваш го и без надписване. Аз също съм бил доста време към тях и съм бил доволен. А точно Orange са фаворити в ндписване на сметките, то затова им се наложи да си сменят преди няколко години /2/3?/ името, преди бяха Амена.
После за договорите- да, тук договора се подновява автоматично, но без кран срок. Т.е. като ти изтече година и половина за която си подписал /тук за по- малко мисля не можеш да подпишеш/, договора се подновява, но ако месец по- късн решиш да прекратиш- няма проблеми. Също така няма проблеми да се прехвърлиш от един оператор на друг преди да е изтекъл договорът при първият. Това го знам също от личен опит, защото съм го правил. Така че нещата не са съвсем като в България.
А между другото напоследък хващам и водафон в издънки с надписани фактури, та май ще се махам от тях.
цитирай
24. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
30.05.2010 18:04
Бтв- тук дори можеш да върнеш електроуред в 15 дневен срок, ако по някаква причина не си доволен от него. Дори не питат защо. Това ми се случи с едно ТДТ, приемник за дигитална телевизия, не знам как се наричат в България. Просто го огледаха дали е в добро състояние, прибраха си го и ми върнаха парите. И навсякъде ти казват- пази си таксовата бележка, до 15 дни можеш да върнеш уреда, чиста работа. През годините ми се е налагало да връщам пасатор и микровълнова, защото не ми хареса как работят.
цитирай
25. анонимен - Момчета и момичета вземайте пример ...
30.05.2010 19:12
Момчета и момичета вземайте пример от мен старият пенсионер.ЧЕТЕТЕ си договорите преди да ги подпишете.И моят договор с Виваком изтече още през Ноември и сега всеки месец когато си плащам сметката ме кандардисват да го преподпиша но новите им условия не ме удовлетворяват.Винаги им посочвам клаузата на договора ми в която пише че след изтичане на срока на договора то той се подновявя автоматично ,но при старите условия и най вече като БЕЗСРОЧЕН.
цитирай
26. анонимен - Обаче са най-добрите...
30.05.2010 20:05
Може и да е имало такива проблеми,макар да ми мирише на платена пртенка от канкуренти.
И като знаем кои са им конкурентите,,,не знам да се смея ли или да плача...
Та така...аз съм пробвал доста доставчици,но няма спор,че най-бързия и най-важното НАЙ-СИГУРНИЯ нет е от БТК(или сега Виваком).
Ако имате проблеми просто бъдете настоятелни на телефоните им,защото понякога се опитват да откажат хората(пуст български мързел),но като е упорит човек и им обясни проблема си,те го решават доста бързо,в сравнение с конкурентите си.
цитирай
27. анонимен - Батко
30.05.2010 21:45
БТК = Бахти, Тамън се Кънектнах :)
цитирай
28. анонимен - ...
30.05.2010 21:56
kusash kabela i gotovo az taka napravih :)
цитирай
29. анонимен - Виваком Варна
30.05.2010 22:25
Ползвам интернета на Виваком, скоростите въобще не са тия, които се обявяват, често прекъсва, но поне операторите по тел са учтиви и до 1 час ми оправят нета. Но договорите им наистина са кошмарни, но пък никой никого не кара насила да ги подписва - ако нещо не ти харесва, или не те устройва, не го купуваш. Това е пазарната икономика. Виваком като видят, че хората бягат от техните договори, ще ги променят, или ще загубят пазарен дял. За Варна не успях да намеря достатъчно качествен интернет - от всички се оплакват.
цитирай
30. анонимен - Търся стабилен адвокат....
30.05.2010 22:37
С Мтел случаят е анологичен....! Относно договорите....те са в абсолютно противоречие с ЗЗП и европейската директива за ЗП....! Само че осемте организации в Б-я ,които работят по ЗЗП не желаят да се занимават с операторите...!
цитирай
31. анонимен - "НАЙ-СИГУРНИЯ" нет от ...
31.05.2010 00:18
"НАЙ-СИГУРНИЯ" нет от БТК ? : ) Сравнен с КОЕ ?:) Преди 10 години можеше да се твърди това нещо на база факта, че тогава на LAN операторите кабелите им летяха между сградите - сега са закопани. Всички останали на пазара LAN-ки (които са на поне 4+ години) се усетиха и ИНВЕСТИРАХА в една изцяло нова кабелна мрежа, минаваща ПОД земята. БГ е може би една от единствните страни с подобно чудо. Което е точно толкова сигурно, колкото и телефонен кабел, че дори и по. ЕДИНСТВЕНАТА точка, по която може да се спори то е - електрозахранване на switch_ове.... но дори и там не минава номера :) - големите провайдъри са с независими източници - били те централни или локални - все тая, работата е там, че нета на всеки един от голямата 4ка или 5ица LAN провадйъри е точно толкова "сигурен", колкото на БТК на база на тези параметри. Ако се говори за сигурност по отношение на LAN - необразования и непредпазлив човек ще намери начин да се зарази (все тая с вирус, троян или каквото) без значение ADSL ли ползва или всеки друг метод на достъп. БТК е алтернатива там където друга - няма. За Договорите на телекомуникационните оператори (все тая фиксирани или мобилни) - няма какво да се коментира. Скапани са, в ущърб на потребителя и е въпрос на време недоволството да доведе до промяна.... И не - АЗ СЪМ КЛИЕНТ, аз не желая да бъда настоятелен, аз искам човешки бързо и ефективно проблема да се отстрани, ако не може да се дадат конкретни срокове а ако и това е невъзможно да се обясни - ЗАЩО, както и да се даде от оператора предложение за компенсации. Дай да сме настоятелни заради чуждия мързел - ниет ! : ) Чуждия мътзел значи едно - мойте пари - в джобовете на хора, които не ги мързи. А другите - да ги наказва пазара.
цитирай
32. анонимен - измамници
31.05.2010 07:47
И аз имах интернет към БТК.Скоростта беше критична,договорът подписан от мен-за една година.Уж модемът беше безплатен,а започнаха да ми събират ежемесечна такса от 3.60 за обслужването му.Това беше преди 2год.Реших да прекратя услугата с приключване на договора.Отидох един месец преди това да предизвестя.Изненадващо за мен се оказа,че договорът ми е удължен без мое знание за още две години,но с една екстра-по -висока скорост.Аз нито съм искала това,нито съм подписвала,че искам удължаване.Започна една разправия,едно бродене по мъките.Отвратена съм.Жалки измамници на дребно.Занесох им моя договор с подпис и настоявах да ми покажат къде съм заявила,че искам да се удължи с още две години-оказа се,че никъде.На всичкото отгоре,те имат само каси по градовете,това са офисите им,но ако решиш да се оплачеш-трябва в офис-центъра в Плевен.За възстановяване на надвзети суми за телефони-това също вече 2 пъти ми се случва-също там.Нито искам вече да ги чуя,нито да им ползвам услугите.Комисията за защита на потребителите трябва да сезираме по-често срещу тях и комисията за защита на конкуренцията.Виваком са пълни измамници.
цитирай
33. анонимен - продължение
31.05.2010 07:54
А когато се абонирах първия път ми бяха казали,че допълнителна такса освен тази от 20.00лв.нямалИзведнъж добавиха тези 3.60за обслужването на модема/безплатния/ и с ДДС-сумата си стана доста добра.Но най-важното,че когато питаш некомпетентните им служители-те не се и задържат там,за да могат да станат компетентни-ми се даде невярна информация.Всъщност-там всеки ти дава различна информация и...накрая затъваш.И изнудват гражданите с разни незаконни фирми за събиране на неплатени задължения-плачат само за сигнал до полицията и прокуратура за безпокойство,заплахи и изнудване.Неплатеното задължение има други начини по които да се събере,а не чрез заплахи-не се поддавайте на евтините им изнудвания.
цитирай
34. анонимен - НОРМАЛНО Е......
31.05.2010 08:34
Нормално е в България да лъжат и заплашват обикновените хора,защото "необикновените" са над морала и закона ... най-лесно е да бръкнеш в кошер където пчеличките нямат жило, а само бръмчат....Що не заплашват със съд и отнемане на имуществото някоя мутра-бизнесмен или министър? Не са само мобилните оператори мошеници...,здравното осигуряване е същото-плащаш години назад стотици левове за това че не си ходил нито един път на доктор...вдигат ти с паяк старата кола,но не закачат лъскавите джипове....ще те вкарат в затвора заради ударено куче или котка,но ако ти ухапе или умъртви детето някои пес- от 50 до 200лв компенсация....НОРМАЛНО Е да пускаш убийци,наркоразпространители и мошеници с десетки престъпления и висящи дела,срещу джобните им пари като гаранция....НОРМАЛНО Е тук да се отнасят с нас като с маймуни,докато маймуните се спасяват поеденично и лесно се режат пръсти когато не са свити в юмрук.....ДАНЪКОПЛАТЦИ ОТ ЦЯЛА БЪЛТАРИЯ- О Б Е Д И Н Я В А Й Т Е С Е !!!!!
цитирай
35. анонимен - Такова чудо никога не е имало
31.05.2010 09:11
Живея в кв. "Кр. поляна". От 5 май нямаме домашен телефон. Обаждах се повече от 10 пъти на повреди. Всеки път някакви ужасно мазни девойки ми обясняват, че утре телефонът ми ще бъде оправен и така и до днес... 31 май!
Явно са ги инструктурирали на лъжат. Друго обяснение нямам
цитирай
36. анонимен - ВИВАКОМ
31.05.2010 09:17
Моля ,разгледайте договора който предлага оператора ВИВАКОМ към потребители,в него всички задължения са на потребителите а самият оператор няма никакви задължения има само права! Това е най нелоялният оператор.С месеци нямаме стационарни телефони а обхвата на мобилните цели седмици.
цитирай
37. анонимен - недоволен
31.05.2010 09:26
Няма да плашющам.
цитирай
38. анонимен - Абсолютни лъжци Виваком
31.05.2010 09:28
Живея в София кв.Надежда.Ползвам услугата Вивател-Трио,но... само един месец.От два месеца нямам домашен телефон и се сещате дали имам интернет.
Имало било някакъв откраднат кабел и за отстраняване на проблема е нужно явно цяла година.От тел.123 обявяваха шест дати за отстраняването му,но ... уви!Само дето много ми благодарят за обаждането,тъй като с него повишавали качеството си на обслужване! Смях !!!
цитирай
39. mikino - То само Виваком да беше, ами че те ...
31.05.2010 13:21
То само Виваком да беше, ами че те всичките мобилни оператори са така - нарочно не те предупреждават, когато изтича договора. Автоматично го продължават, без да те питат, доволен ли си или не. Тази политика трябва да се промени!!! Както да променят и тарифите. А относно качеството на интернета - аз също съм абонат на Виваком и не съм доволна, защото при всеки дъжд нета забива. Опитах да прекратя договора с тях защото срока изтичаше, оказа се, че само защото съм закъсняла с ЕДИН ДЕН, автоматично са го продължили!!! Как да не се ядосвам????
цитирай
40. анонимен - Да се отнеме лиценз
31.05.2010 14:19
Нека комптентните органи се самосезират, включително
съсдът.Стига са разчитали на индивидуални дела.Византийските
им номера нямат край.Да им се онтеме лиценза!
цитирай
41. анонимен - пиша ви защото вече трета година не ...
31.05.2010 14:48
пиша ви защото вече трета година не могат да ме изключат от този интернет.През лятото го ползвам в Казанлък,но през зимата четери месеца съм в друг град.Ходих един месец преди изтичането на договора два месеца преди изтичането на прословутия договор,вие дойдохте много рано после много късно и те подновили договора.Така виваком взима от моята 150 лв пенсия четири месеца вноски за себе си
цитирай
42. анонимен - неграмотност
31.05.2010 14:49
Цялата работа е че качеството на връзките варира много по региони. Не може да се говори така генерално за Виваком. Аз съм им клиент на ADSL в София и съм супер доволен. Ако по селата има проблеми с връзките това е друг въпрос.

А мобилната им услуга си е направо СУПЕР!!
цитирай
43. анонимен - ... vs BTK
31.05.2010 15:22
Абе хааайде бе.. не можели да си развалят договора.. какви са тия някакви от Марс ли са. отивате в комисията за защита на потребителя пускате една жалба и до седмица са ви прекратили договора. Ще им върнете модемчето и сте готови. Най-добра работа върши WOW демек world of warcraft. Казвате че не можете да играете играта понеже интернета ви е слаб и до седмица сте готови. Аз и трима мои познати така направика и договорите им бяха прекратени по взаимно съгласие ХАХА... ма то малко акъл се иска... съвсеееем мъничко. Айде със здраве и дано съм помогнал на някой.
цитирай
44. анонимен - ДА, АМА - НЕ.
31.05.2010 15:39
Ако трябва да става дума за коректност, Виваком са най- коректни от трите НЕКОРЕКТНИ оператора. Бях абонат на Мтел и С ОГРОМНИ УСИЛИЯ се измъкнах, като повече никога (Н-И-К-О-Г-А!!!!) няма да бъда техет абонат. Разочаровах се и от Глобул след това, и мога уверено да напиша, че ... Виваком е най- малкото ЗЛО.
цитирай
45. анонимен - Не е баш така. Досега по мои лични ...
31.05.2010 16:18
voinyt написа:
Не е баш така. Досега по мои лични наблюдения, никой не се оплаква от посочените от теб проблеми от телефоника. Оплакват се от съотношението скорост на интернет/ цена, но пък каквото си платиш- получаваш го и без надписване. Аз също съм бил доста време към тях и съм бил доволен. А точно Orange са фаворити в ндписване на сметките, то затова им се наложи да си сменят преди няколко години /2/3?/ името, преди бяха Амена.
После за договорите- да, тук договора се подновява автоматично, но без кран срок. Т.е. като ти изтече година и половина за която си подписал /тук за по- малко мисля не можеш да подпишеш/, договора се подновява, но ако месец по- късн решиш да прекратиш- няма проблеми. Също така няма проблеми да се прехвърлиш от един оператор на друг преди да е изтекъл договорът при първият. Това го знам също от личен опит, защото съм го правил. Така че нещата не са съвсем като в България.
А между другото напоследък хващам и водафон в издънки с надписани фактури, та май ще се махам от тях.

Амшна си смени името,защото ги купи Орандж-Франция.Сега имсм договор с тях и за 6 месеца нямам проблеми.Но,когато става въпрос за доставчици на интернет и мобилни оператори,винаги трябва да имаш едно на ум.Или както е казал поета ,всички мобилни оператори са маскари!Не само в България.
цитирай
46. анонимен - кошмарът си има име и той е"...
31.05.2010 16:21
кошмарът си има име и той е"GLOBUL".ИМАХ МОБИЛЕН ИНТЕРНЕТ,С 1000 ЗОРА СЕ ОТКОПЧИХ ОТ ТИЯ МОШЕНИЦИ!!!
цитирай
47. анонимен - и аз съм на виваком
31.05.2010 20:00
и аз не съм доволен....прецакаха ме още една година да съм към тях...малки педерастчета!!! :@ :@ :@
цитирай
48. анонимен - пък за Плевен са супер
01.06.2010 22:43
Аз също живея в 9-ти квартал в Плевен проблем с нета не съм имала за разлика от нета на останалите доставчици в Плевен
Вярно малко малко са досадни постоянно звънят да преподписвам и все набутват някви карти и глупости,ама пък поне знам, че ще имам свестен нет
Не се лъжете на Оптиспринт там само приказките им са големи, ама като завали и телефоните им все дават заето.
цитирай
49. анонимен - този едномесечен срок дето е за в...
26.06.2010 13:28
denijane написа:
този едномесечен срок дето е за всички други продукти не важи ли за мобилните оператори? Всъщност май знам че не, но въпросът е защо?

Както и да е, аз съм с Глобул от около 10 години и съм изключително доволна от тях (засега!). Не съм си купувала телефони от тях, нито пък фиксирани номера или интернет така че е възможно там и те да правят свинщини, но тарифата, с която съм (тази с 1000та безпл. минути) е просто много добра. Вярно, ходя да преподписвам горе-долу в срок и последният път се опитаха да ме изнудят да преподпиша за две години, но след известно опъване от моя страна се отказаха. А аз не исках главно, защото служителката ми обясни че не можеш да си прекъснеш договора и трябва да доплатиш остатъка от периода. Което на мен не ми изнасяше.
А колкото до Европата, мисля че мобилните услуги в България са много добри. Просто трябва да внимаваш какво подписваш и да си много сигурен защо го подписваш.

явно не живееш в България.Как може да кажеш това,тука услугите на всичко са в пъти под европейските.Но нищо радвай се на това то затова сме си на този хал все има много доволни нищо не им пречи
цитирай
50. анонимен - БТК - Бандитска Телефонна Компания
01.10.2010 19:19
Вивавенчърс (собственик на БТК) пък е Мафиотско-Илюминатска сбирщина от негодници. Кога ще разберете че всеки по оделно като се оплаква няма да има полза. Трябва да определим дата за граждански протест срещу тези крадци пред централният им офис. Всички мрънкаме по разни сайтове но полза никаква. Така ако се държи компания в Гърция можете да сте сигурни че отдавна да са я подпалили клиентите им. На "държавата" не разчитайте . Там сме си избрали еничери да ни управляват и те се държат както подобава на еничери. Хленчене в интернет няма да помогне
цитирай
51. анонимен - БТК - Бандитска Телефонна Компания
01.10.2010 19:24
Вивавенчърс (собственик на БТК) пък е Мафиотско-Илюминатска сбирщина от негодници. Кога ще разберете че всеки по оделно като се оплаква няма да има полза. Трябва да определим дата за граждански протест срещу тези крадци пред централният им офис. Всички мрънкаме по разни сайтове но полза никаква. Така ако се държи компания в Гърция можете да сте сигурни че отдавна да са я подпалили клиентите им. На "държавата" не разчитайте . Там сме си избрали еничери да ни управляват и те се държат както подобава на еничери. Хленчене в интернет няма да помогне
цитирай
52. анонимен - Смърт за тираните !!!
10.11.2010 00:43
Смърт за тираните !!!
цитирай
53. анонимен - Проблем с нета на Виваком
04.12.2010 08:45
здравейте виваком наистина са големи мошеници сега са пуснали нова промоция виваком нет турбо 20 Мегабитс и какво мисклите тяхната мрежа не може да подържа 20 мегабитс бях на 12 и нета беше гоере долу добре сега като преминах на турбо нета ми падна и сега нах високата ми скорост е 5 . 5.2 мегабитс обождах се писах и няма резултат големи некадърници са заплараджи само 4акат да си вземат парите нямам думи смятам ве4е да пиша до комисята за защита на потребителя някой има ли подобен проблем като мен моля споделете
цитирай
54. анонимен - ЯВНО СЪМ ДОСТА ЗАДРЪСТЕНА :)))))))
10.03.2011 20:48
ЯВНО НАИСТИНА СЪМ ДОСТА ЗАДРЪСТЕНА - АКО БЯХ ПРОЧЕЛА ВСИЧКО ТОВА ПРЕДИ ДА СЕ НАБУТАМ С ДОГОВОР КЪМ ВИВАКОМ ЩЯХ ДА СИ СПЕСТЯ ДОСТА НЕРВИ,ПОЛЗВАМ ЕДНО ОТ УСТРОЙСТВАТА ЗА БЕЗЖИЧЕН ИНТЕРНЕТ НА ВИВАКОМ ЖИВЕЯ НА 12КМ.ОТ ДОБРИЧ И ТОВА УСТРОЙСТВО БЕШЕ ЕДИНСТВЕННИЯ НАЧИН ЗА ВРЪЗКА С ГОЛЕМИЯ СВЯТ - ДА АМА НЕ :) НЯМА ТАКАВА СКОРОСТ НА ТЕГЛЕНЕ И КАЧАНЕ НАПРАВО УЖАСНА ,ДА НЕ ГОВОРЯ ЗА ДОГОВОРА КОЙТО Е ОФОРМЕН ТАКА ЧЕ НЕМОЖЕИ ДА РАЗБЕРЕШ КАКВО И КАК ТИ ПРЕДЛАГАТ А КОГАТО ИСКАШ ДА СЕ СВЪРЖЕШ С ОПЕРАТОР ЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ ДУПЕ ДА ТИ Е ЯКО - СЛАГАЙ РОЗОВИТЕ ОЧИЛА И СЕ ВООРАЖИ С ТЪРПЕНИЕ -ЗАЩОТО (МОЕТО ОБАЖДАНЕ Е ВАЖНО ЗА ТЯХ) И ТАКА ЕДИН ЧАС :))))))) ТА С ДВЕ ДУМИ ИСКАМ ДА КАЖА ------ ЗА БОГА БРАТЯ НЕ КУПУВАЙТЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ
ЧЕТЕТЕ МНОГО ПРЕДИ ДА СЕ НАБУТАТЕ КЪДЕТО И ДА БИЛО !!!!!!!!!УСПЕХ НА ВСИЧКИ
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bgsever
Категория: Новини
Прочетен: 3473483
Постинги: 710
Коментари: 2533
Гласове: 7846
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031