Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.07.2017 21:00 - аз казах ;)))
Автор: saankia Категория: Хоби   
Прочетен: 5365 Коментари: 26 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

Слуховете  за моята...лудост,

са силно  преувеличени

/ аз казах ;))))


Блогът на sestra - Приеми се без подобрители. Все пак ти ... - Blog.bg sestra.blog.bg/
  1.  
  2.  


По-глупавите хора, понеже нямат нито умение, нито воля да разберат света наоколо си, мъчат се да го въртят около главите си. А когато освен тъпи, са и зле възпитани, това почти започва да им се вижда възможно. Най-лесно се разпознава тъпака, когато се опитва да ти наложи своето мнение по някакъв въпрос. Колкото по-глупава е особата, толкова по-упорито те убеждава в правдивостта на вътречерепната си продукция. Такива хора дон Хуан нарича нищожни дребни тиранчета. Много полезни впрочем образи за каляване на характера.
Такива хора той още нарича и невъзможни, защото те си позволяват да вярват в обикновено недостижими неща - като това всички да мислят като тях или че могат добре да пишат, че дори поезия могат си въобразяват и че имат чувство за хумор също. Въобразяват си също, че дължат на целия свят своята начетеност, лични открития и прекрасни личности. Винаги прекрасни, винаги поучително добри и специални. Въобразяват си, че са някакви герои, воини и борци за всеобщи блага. И така се превръщат в тирани. Но те са само нищожни дребни тиранчета, както ги нарича дон Хуан - средство за пречистване на характера на безупречните. 
А безупречността е нещо просто - непоколебимо поддържане на вниманието. Навън и особено навътре.
И все пак, по какво ще познаете глупака (каквито всички сме, само, че умните хора, усещайки се глупави, растат, ученици все едно са)? По това, че непременно държи да те убеди в това, което му е в главата. Ляво, дясно, няма значение. В този момент такива хора стават интелектуалци, чиито знания целят да ви удавят, ако не щете да им вярвате. Ако не ви удавят, ви почват директно - натискат ви главата под водата додето спрете да дишате. Не е, чудно, че такива типажи често стават привърженици на диктаторски и нихилистични идеологии и режими. Сред нас е пълно с такива. И какъв е изводът? Изводът е че имате огромно поле да възпитавате своята безупречност.
Възможно е и да сте сглупявали прекалено дълго и да сте се довели до леки или тежки форми на умопомрачаване, но и във вашия случай имате шанс да обърнете нещата. Просто кликнете върху картинката, а после - смело напред със забавленията... :)

image



Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. blackprredator - юлке
15.07.2017 21:08
добре че не се мре от простотия иначе нямаше да си жива и 5 секунди

само великият наш бащица създателят на земята има право на тоя израз аз казах
аре къш
цитирай
2. rosiela - Козичка е тя,
15.07.2017 21:12
с неграмотен привкус!
цитирай
3. saankia - Россо, имам Тема, ма гъске недоучена/ бягай да четеш..бързоооо
15.07.2017 21:19
rosiela написа:
с неграмотен привкус!


ша та трия, изгони ми..любимите блогъри,миризливке
къш, къш, къш..
жорооо, кажи и , моля те...
цитирай
4. saankia - кой ме апострофира/ я бягай при..черния хамстер/ къш си ти..
15.07.2017 21:26
анонимен написа:
добре че не се мре от простотия иначе нямаше да си жива и 5 секунди

само великият наш бащица създателят на земята има право на тоя израз аз казах
аре къш

цитирай
5. sestra - Честит Имен ден, Юлия!
16.07.2017 17:57
Безценна, моя милост няма твоята популярност в тази блог-общност, дори, защо да не кажа, няма си никаква, та този материал ти го предоставих да си го използваш някак, както ти си знаеш. Не, че има много хора, които биха стъпили на тая релса да се саморазвиват съзнателно... А аз днес мога доста да развия това текстче. От още опит с нищожните, но също като теб ме мързи да го направя вече. Все така си бъди, светличка, бъди ни жива и здрава!
цитирай
6. saankia - стани, благодаря ,мила..многоо хубав текст/добре, че го предостави..
16.07.2017 18:29
А безупречността е нещо просто - непоколебимо поддържане на вниманието. Навън и особено навътре.„

не знам, дали съм, светла“, по скоро..нее..
аз съм всичко и нищо,
/ помниш ли/ като тръба,където всеки
може да излее всичко..
и, ще го разбера..
/ съдба , карма, призвание..
но, знаеш ли, да те провокирам, защото знам,
че и насън си фокусирана...
много често си мисля, систър..
че Ролята на „ тираните и дребните тиранчета “..
никак не е лесна/ абсолютно съм сериозна/ както винаги..
защото къде къде по-хубаво е, да си светъл, симпатичен и ..любим..
Ти, какво би казала по това...
цитирай
7. rosiela - Проста-а-а-а-а-а,
16.07.2017 19:44
много проста!
цитирай
8. blondinkas4uk09 - Интересна тема, Сестра и Юлка,
16.07.2017 19:48
лошото е, че наистина е пълно с глупаци, които веят наляво и надясно величието си, което си е величие почти изцяло само в техните очи, разбира се... Лошо е и че нямат никакъв потенциал да се развиват, защото те, естествено, са "най-умните". Но най-лошо е, че както си ходи човек, непрекъснато му изскачат а отпред, а отзад, а от ляво, а от дясно... :)
цитирай
9. saankia - блоо, пак ме разсмиваш, мила муцунка.....
16.07.2017 20:35
Но най-лошо е, че както си ходи човек, непрекъснато му изскачат а отпред, а отзад, а от ляво, а от дясно... :)

не мога да взема..думата в собств.си блог,
то край мен винаги е имало..силни тирани, а не некви..дребни..
тежка съдба, дружки,добре 4е имам дебела глава..
липсваш , шугър, имаш ли хубав загар вече..
ей, сега..штЪ проверя..
цитирай
10. blondinkas4uk09 - Да, кажем,
16.07.2017 20:50
че имам някакъв скромен загар. :)
цитирай
11. starforlife - http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2017/07/16/na-mucunka-chestit-imen-den-iuliia.1557074
16.07.2017 21:43
И аз (го) казах, Муцунка.
цитирай
12. rosiela - Проста-а-а-а-а-а,
16.07.2017 21:46
като голЕм градински праз!
цитирай
13. saankia - е, тва беше..мн.мило, Благодаря, Ж !!
16.07.2017 21:53
11. starforlife - http://starforlife.blog/lichni-dnevnici/2017/07/16/na-mucunka-chestit-imen-den-iuliia.1557074

всички сме..Ученици -мъченици,
друг, по-онакъв начин ,не съществува..
поне,не на тази Земя..
обичам ви
/кака Юлия
цитирай
14. karamelita - Ако всички бяха чак такива умници, ...
16.07.2017 21:53
Ако всички бяха чак такива умници,нямаше кой да остане да работи и неинтелигентните работи...Трябва да е шарен светът,за да съществува, а относно налагането на мнение,то това остана от времето на тоталитаризма,на онези чичковци и дядковци децата имат същата ценностна система,също и селското патриархално възпитание си казва думата.Някои ти налагат определено мислене,защото това им е изгодно, пък ако се вържеш...Господ все пак ти е дал право на избор...ако си умен - гледай и мисли!
цитирай
15. karamelita - Пък за лудостта - всеки си е малко луд ...
16.07.2017 21:54
Пък за лудостта - всеки си е малко луд или неразбираем от други с друга лудост...
цитирай
16. starforlife - Резилия (да си знаеш, че от мен ти е този прякор и ти е шит по мярка),
16.07.2017 22:01
rosiela написа:
Проста-а-а-а-а-а,
като голЕм градински праз!

Дори да приемем, че си права (а ти си смешна) - тя, като праз и то голЕм, е дала поне плод (и то голЕм).
А ти определено си проста като обран бостан (и то голЕм)..
(и то за 'секи случай ударен и от градушка - и то голЕма)
цитирай
17. saankia - oo даа, Вики, така е по-интересно. съгласна съм /с усмивка..
16.07.2017 22:05
karamelita написа:
Пък за лудостта - всеки си е малко луд или неразбираем от други с друга лудост...



хубава уютна вечер ти пожелавам,Вики Аморе!
цитирай
18. katara - О, Свещена простота ,как па нямаш маалко срама?
17.07.2017 14:46
миссана, и ти имаш това Зло самотно влечуго за приятелка !!
14:00

БлагодарЯ на лошиЯ Човек
от: rosiela
Благодаря на лошия човек, на злостния,

завист, злоба, самота,и Лудост е нейното Амплоа..
имам БАН заради тази грозна, нагла твар,която ме преследва по 20ч.
Човеко, жалко за теб,отдавна ти го казах..
„ за мен е Чест, такива хора ,да не ме харесват “
П.К.Яворов..
цитирай
19. rosiela - Лизилия,
17.07.2017 16:54
ти забрави ли кога и кого преследваше с просташките си коментари, мила. Я сега кажи на мига колко букви има българската азбука?! След две секунди ще проверя дали знаеш.
цитирай
20. sestra - Благодаря отново, Юлия,
17.07.2017 18:57
благодаря и на Блондинкасчук и Карамелита, които откликнаха логично и естествено на този текст. В крайна сметка всеки има достатъчно време да си покаже колко е луд и колко не в тази територия на мними и реални общувания. Всеки добре се намества и в класификацията на дон Хуан за тираните, които съществуват с една единствена цел - да служат на осъзнаването, но не своето! И ако наистина си получила бан заради нечии подобни невежества, точно ти, значи положението е след зле и по-зле. Но не твоето.
цитирай
21. saankia - систър, аз споделих не напразно..
17.07.2017 19:07
най големите Тирани са..винаги край мен..
защото Енергията и безжалостността ми ..
са на най най високо ниво..
знам, че ме разбираш и без думи..
какъв Воин съм аз, ако няма воладорес край мен..
благодаря ти още веднъж за жеста..
намиг...
цитирай
22. blondinkas4uk09 - Mного е забавно
17.07.2017 22:45
при теб, Муцунка! :)
цитирай
23. saankia - здр,бло, ами, тук е Театър все пак/ или ,бъркам ?
18.07.2017 09:01
blondinkas4uk09 написа:
при теб, Муцунка! :)


хубав ден, муцунка..
исках да те чуя снощи, но..заспах ранооо.
цунки и гушки от мен..
цитирай
24. tikoev - Слуховете са си слухове. А зрънцето ...
22.07.2017 13:27
Слуховете са си слухове. А зрънцето истина, Муцунке? :)
цитирай
25. starforlife - Сега...
22.07.2017 19:38
Аз не пускам слух, а изказвам релевантно предположение:
Профилът "тикоев" е фейк!
(точка)
цитирай
26. saankii - както винаги си...гениален,батка !!!
22.07.2017 21:00
starforlife написа:
Аз не пускам слух, а изказвам релевантно предположение:
Профилът "тикоев" е фейк!
(точка)

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: saankia
Категория: Хоби
Прочетен: 160765
Постинги: 58
Коментари: 549
Гласове: 437
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031